BBS Danışmanlık Avukat Alımları

Danışmanlık şirketlerinin avukat alımlarını takip ediniz. Çünkü danışmanlık şirketleri sadece sıradan bir iş vermenin dışında sizlere başarınıza göre iyi de bir kariyer sunmaktadır.

BBS Danışmanlık Gayrimenkul ve Eğitim, kadrolu ve sözleşmeli olmak üzere toplam 682 avukat ile banka ve finans kuruluşlarına çeşitli alanlarda hizmetler sunuyor. Çağrı merkezi ile de sorunları çözen kurum 2014 yılında sözleşmeli avukat ve hukuk bürosu sayısını arttırmayı planlıyor. Kurumun planlarını Genel Koordinatörü Av. Rabiha Derya anlattı.

BBS Danışmanlık Gayrimenkul ve Eğitim 2005’ten bu yana, bankalar ve finans kuruluşları tarafından kullandırılmakta olan kredilerinin teminatını teşkil etmek üzere Türkiye genelindeki tüm tapu müdürlüklerinde ipotek tesis işlemleri ve ticaret sicil memurlukları, gemi sicil müdürlükleri, belediyeler ve diğer ilgili kurumlarda takip edilmesi gereken iş ve işlemlerini gerçekleştiriyor.

Daha çok kimler, hangi sektörler sizi tercih ediyor? 

Daha çok Türkiye’de faaliyet gösteren banka ve finans kuruluşlarına hizmet veriyoruz. Başlıca hizmetlerimiz arasında, kredi teminatı olarak gösterilen taşınmaz malların hukuki durumunun araştırılması ve belgelendirilmesi, ipotek işlemleri, ticari kredilerin ipotek işlemlerinin dönemsel olarak incelenmesi, resmi senet taslağı ve ilgili belgelerin incelenmesi ve ön uygunluk onayının verilmesi, resmi senet ve ipotek belgesinin kontrolünün yapılması ve son uygunluk onayının verilmesi, alım, satım, ipotek fekki, kira şerhi gibi diğer tapu iş ve işlemleri, işletmelerin, hakların, menkul malların ve taşıtların rehin iş ve işlemleri, yabancı sermayeli şirketlerin gayrimenkul edinimi ile ilgili süreçlerin yönetim ve takibi gibi işler bulunuyor.


274 HUKUK BÜROSUYLA SÖZLEŞMELİ

Bütün bunlar kaç kişilik bir ekiple gerçekleşiyor? 

Kurumumuz bünyesinde 60 kadrolu (İstanbul) çalışanımız ve 622 sözleşmeli avukatımız (diğer 80 ilde hizmet veren)bulunuyor. İstanbul merkez ofisimizde kadrolu avukat ve diğer personel (operasyon, çağrı merkezi, dış işlem ekibi vb.)alımlarımız güncel olmakla birlikte; Türkiye genelinde yerleşik hukuk büroları ve avukatları da bünyemize katmak için sözleşmesel alımlarımız sürüyor.

Sözleşmeli hukuk bürolarıyla işleyişiniz nasıl?

Türkiye genelinde 274 sözleşmeli hukuk büromuz ve 622 avukatımız var. Avukatlarımız merkez ofisten yapılan yönlendirmeler doğrultusunda kendilerine atanan iş ve işlemlerde iş akış sürecimiz doğrultusunda hareket ediyor. Hizmet verilen kurumdan merkeze gelen talebe göre iç işlem operasyon bölümümüzce ilgili bilgi ve belgeler görevlendirilecek avukatımıza iletilmekte ve organizasyon ekibimizce şube-kredi müşterisi-görevli avukat arasındaki irtibat sağlanıyor.

HATAYA AÇIK DEĞİL

Yapmakta olduğunuz işin hizmet verdiğiniz kurumlar yönünden önemi ne?

Ağırlıklı olarak bankalara hizmet vermekteyiz. Esasen muhatabımız bankaların kredi müşterileri. Tarafımızca yapılabilecek en ufak bir hata bankaların imajına olumsuz etki edebilir. Çünkü kredi müşterileri bizleri banka tarafı olarak görüyor. Bu nedenle bütün personelimizin bu yönde ve yüksek özenle davranması gerekmekte. Bu, işin psikolojik ve algısal tarafı. Hukuksal boyutu da şöyle; bankaların kullandırdığı kredilerin teminatını teşkil eden işlemleri yürütmekteyiz. Yani tarafımızca yapılabilecek bir hata nedeni ile bankalar çok büyük risk altına girebilmektedir. Bu nedenle yürütmekte olduğumuz hizmetlere ilişkin süreçleri sürekli gözden geçirerek kişisel hataların minimize edilmesi yönünden düzenlemeler yapılmaktadır. Ayrıca iç denetim birimimiz tarafından da yapılan tüm iş ve işlemler arşivlenmeden önce bir kez daha gözden geçirilir. Her ihtimale bütün hizmetlerimiz doğabilecek rizikolara karşı Anadolu Sigorta A.Ş. ve AIGsigorta tarafından (Mesleki Sorumluluk ve Emniyeti Suistimal) sigorta kapsamına alınmaktadır.

Çağrı merkezi sisteminiz nasıl işliyor? Ne gibi destekler buradan sürüyor?

Firmamız bilişim sektöründeki gelişmeleri yakından takip ediyor. Teknoloji danışmanları öncülüğünde yazıp geliştirdiğimiz hızlı, güvenli, pratik, izlenebilen ve raporlarla sorgulama imkanı sunan bir yazılım programı kullanmaktayız.

Çağrı merkezinde 20 çalışanımız, hizmet verdiğimiz banka/kuruluşların ilgili çalışanları (Şube portföyü, operasyon birimi, müşteri ilişkileri temsilcisi vb.) ve kredi müşterilerince gelen aramaları karşılıyor; gelen talepler doğrultusunda işlem ilgilerine dönüş yapıp işlemde görevlendirilecek avukatlar ile aralarındaki iletişimi sağlıyor.

yenibiris

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir